مخزن كامپوزيتي

ايستا پليمر شريف فروش انواع مخزن آب و مواد اوليه

مخزن كامپوزيتي

۱۳ بازديد

مخزن كامپوزيت از جنس كامپوزيت كه الياف شيشه با تركيب مدول بسيار بالاي الياف شيشه و خواص مقاوم به خوردگي و شرايط محيطي رزين هاي پليمري پا به عرصه صنعت گذاشتند. اين كامپوزيت ها به دليل استحكام، وزن ويژه كم، طول عمر بيشتر و نياز به نگهداري و تعميرات بسيار كم در ساخت مخازن نگهداري مايعات به ويژه مخزن كامپوزيت آب و مخازن سيالات خورنده مورد توجه بسياري قرار گرفته اند. مخزن كامپوزيت امروزه در ابعاد و شكل هاي بسيار متفاوت ساخته و ارائه مي گردند. مخزن كامپوزيت استوانه اي ايستاده و يا افقي، مخازن مكعبي شكل و مخازن با شكل هندسي پيچيده را مي توان براي نياز هاي مختلف صنعت ساخت. همچنين امكان استفاده از مخزن كامپوزيتي به صورت مخازن تحت فشار و همچنين مخزن آب نيز وجود دارد.

انواع مخزن كامپوزيتي

مخزن كامپوزيت را مي توان بر اساس تكنولوژي ساخت، مواد تشكيل دهنده و كاربرد به دسته بندي هاي مختلف تقسيم كرد اما معروف ترين انواع مخزن كامپوزيتي را مي توان به شرح زير در نظر گرفت. مخزن SMC مدولار اين مخازن از پنل هاي پيش ساخته با ابعاد يك متر در يك متر تشكيل مي شود.

مخزن كامپوزيت مدولار

ساخت قطعات مدولار درمحل كارخانه و سپس نصب و مونتاژ محصول نهايي در محل كاربري روشي است بري افزايش سرعت، كيفيت و بازدهي بيشتر. به دليل فراهم بودن تمامي امكانات و محل كار مناسب در كارخانه كارگران راندمان كاري بهتري داشته و قطعات پيش ساخته براي مخزن مدولار كامپوزيت با هزينه كمتر و كيفيت بالاتر توليد مي گردد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.