مزاياي وان آبكاري پلي اتيلني

ايستا پليمر شريف فروش انواع مخزن آب و مواد اوليه

مزاياي وان آبكاري پلي اتيلني

۱۵ بازديد

وان آبكاري پلي اتيلن با چگالي بالا ( HDPE ) يك وان آبكاري پلي اتيلن تشكيل شده از موادي است كه ميتواند ذوب و تصحيح شود . ناهموار , انعطاف پذير و بادوام است . از ايستادگي در قبال تركش در قبال استرس در قبال مواد شيميايي و محيطي پر رنگ برخوردار‌است .

با اعتنا به زيرساخت هاي جان دار , مثل آهن چدني , بتن يا اين كه PVC , به لحاظ مي‌رسد HDPE محصولي نو است . در حقيقت , بيشتراز 50 سال است كه با موفقيت در طيف گسترده اي از برنامه هاي لوله كشي مستعمل شده‌است .

مزاياي پررنگ فيزيكي و همت لوله HDPE آن را به يك گزينش مطلوب براي سيستم هاي آبكاري شما تبديل مي نمايد .

مقاومت بالا در قبال خوردگي

خوردگي يك كدام از پرهزينه ترين مشكلات مربوط به سيستم هاي لوله كشي فلزي است . نيز در درون و نيز در بيرون از لوله چهره ميدهد و بر راندمان هيدروليك تأثير مي‌گذارد . اكثري از شهرها براي ياري به كندي زنگ زدگي و گودبرداري كه دوري ناپذير از لوله هاي فلزي است , آب خويش را معالجه مي نمايند . بعضي ديگر مراقبت از كاتديك لاكچري , پوشش پلاستيكي يا اين كه آستين را براي آزمون كردن و ارتقا قدمت خدمت لوله تعيين مي نمايند .


وان آبكاري پلي اتيلن زنگ نميزند

مغاير توليدها سنتي زيرساخت هاي فلزي , وان آبكاري HDPE زنگ نميخورد , پوسيدگي و خوردگي ندارد . در قبال رويش بيولوژيكي مقاوم است . اين در معناي قدمت طولاني و صرفه جويي در مخارج طولاني بازه زماني است .

مقاومت در قبال خوردگي

لوله و وان پلي پروپيلن و پلي اتيلن انعطاف پذير و انعطاف پذير است , محكم و طاقت فرسا نيست . ايستادگي فوق العاده اي در قبال خستگي داراست . برخلاف بقيه لوله هاي پلاستيكي , اين مدل پباده سازي شده و دارنده فشار مي‌باشد كه مي‌تواند گونه اتفاق ها ناگهاني و تكراري را كه در سيستم هاي توزيع

 

لوله HDPE محصولي ايمن و با دوام براي زيرساخت هاي لوله كشي شما ايده آل است. بسته به كاربرد ، طراحي و نصب ، عمر سرويس HDPE بين 50 تا 100 سال تخمين زده مي شود.


اتصالات بدون نشت

يك مطالعه مستقل گزارش مي دهد كه شهرداري ها در 43 استان به طور متوسط ​​از دست دادن آب 16 درصد به دليل نشت مفاصل است. برخي از تلفات آب را تا 50٪ گزارش مي دهند.

لوله كشي زيرساخت هاي سنتي با اتصالات ناقوس و مارپيچ يا نوع مكانيكي به هم وصل شده و همه يك فاكتور نشت مشخص را تصديق مي كنند. نه تنها با ارزش ترين منبع ما از بين مي رود ، بلكه لوله هاي نشتي هزينه شهرهاي ما را نيز هزينه مي كنند. براي توليد اتصالات بدون نشت دائمي ، سيستم هاي آبكاري

HDPE مي توانند با همجوشي گرما به يكديگر متصل شوند.


اتصالات فيوژن

 

سيستم هاي آبكاري HDPE با جوشكاري فيوژن گرما قابل پيوستن هستند. همجوشي گرما شامل گرم كردن دو سطح HDPE و سپس جمع آوري آنها براي تشكيل يك سيستم دائمي ، يكپارچه و بدون نشت است.

برخلاف فرآيند تلفيقي كه براي ساير لوله هاي پلاستيك ايجاد شده است ، فرايند همجوشي براي HDPE به اثبات رسيده و بيش از 40 سال است كه توسط صنعت گاز طبيعي استفاده مي شود. تقريبا 95٪ از كل لوله هاي توزيع گاز در ايالات متحده لوله پلي اتيلن است كه با همجوشي گرما به آن پيوسته است.

فيوز كردن وان آبكاري پلي اتيلن HDPE دشوار نيست و افراد مي توانند در اين فرآيند آموزش ببينند.


تطبيق پذيري

 

علاوه بر پيوستن به HDPE با تركيب گرما ، لوله HDPE را مي توان با Stab يا اتصالات مكانيكي نيز پيوست.

طيف گسترده اي از اين اتصالات در دسترس است ، خاص به اندازه وان و كاربرد شما.

لوله HDPE به راحتي با استفاده از آداپتورهاي مكانيكي مكانيكي (MJ) ، اتصالات Stab و اتصالات مكانيكي و Flanged به سيستم هاي لوله كشي غير HDPE منتقل مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.